خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات "وعده صادق" - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:53
مردم مازندران در اجتماعی پرشور در سواحل مازندران ضمن حمایت از عملیات وعده صادق، از نیروهای مسلح برای موشک باران اسرائیل تشکر و قدردانی کردند.
ايران،مازندران،تسنيم،موشكي،اقتدار،سواحل،ساحلي،عمليات،حمايت،ج ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مردم مازندران در سواحل رامسر، عباس‌آباد، تنکابن، نکا، بهشهر، ساری و شهرهای ساحلی دیگر در 14 نقطه از سواحل دریای خزر حاضر شدند و با تشکیل زنجیره انسانی از عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه صف شکن و اجرای طرح حجاب و عفاف نشان دادند.
کوچک و بزرگ، زن و مرد با حضور خانوادگی و در دسته جات دانش آموزی حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
به گزارش تسنیم از شهرهای ساحلی مازندران قشر‌های مختلف مردم استان مازندران اعم از روحانی، دانش آموز و دانشجو با در دست داشتن پرچم ایران دست در دست یکدیگر زنجیره انسانی اتحاد و همدلی تشکیل دادند تا با وحدت همبستگی خود را با آرمان رهبر معظم انقلاب نشان دهند.
اقشار مردم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشتند: امروز شاهد عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم و اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به اثبات رسید.
مردم اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا اعلام کردند و با بیان اینکه در مسیر آزادی تا پای جان ررای وطن ایستاده‌ایم بار دیگر بر حمایت از توان موشکی ایران و همچنین اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.
برخی از دانشجویان با بیان اینکه جوانان نخبه توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را افزایش دهند خواهان نمایش اقتدار ایران شدند.
مردم مازندران با بیان اینکه عملیات وعده صادق عملیاتی بازدارنده در برابر هجوم بوده است گفتند: اسرائیل باید تنبیه می‌شد و بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار دادیم.
عده‌ای دیگر از جوانان در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کردند عملیات وعده صادق فناوری موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی را به رخ کشید و امروز نگاه مردم جهان و منطقه و گروه‌‌های مقاومت به این دستاوردهای عظیم است.
دانشجویان نیز تصریح کردند امروز در نقاط مختلف ساحلی مازندران مردم جمع شدند تا حمایت خود را اقتدار ایران نشان دهند.
بخشی از گزارش تسنیم را از سواحل مازندران ببینید:
.
انتهای پیام/