خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیلوی 100 هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:53
وزیر جهاد کشاورزی از افتتاح رسمی سیلوی 100 هزار تنی گرمسار توسط رئیس جمهور در آینده نزدیک و پس از تکمیل خبر داد.
پروژه،گرمسار،سيلوي،سيلو،نيكبخت،تأسيسات،سمنان،اتمام،مقرر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت در حاشیه افتتاح کارخانه فرآوری دام با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان اظهار داشت: در بازدید از سیلوی صد هزار تنی شهرستان گرمسار و شرق تهران مشکلات پیش روی تکمیل آن بررسی شد.
وی با بیان اینکه پروژه سیلوی گرمسار، پروژه مهمی است خاطرنشان کرد: این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار سازه آن از نظر ساختاری به صورت 100 درصدی به اتمام رسیده و تأسیسات سیلو نیز به طور کامل نصب شده است.
به گفته وزیر جهاد کشاورزی بخشی از کارهای جزئی این سیلو در حد تمیز کاری، محوطه سازی و اجرای بخشی از تأسیسات برق آن باقی مانده است.
نیکبخت با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا ظرف مدت حداکثر سه ماه آینده این پروژه به صورت 100 درصد به اتمام برسد عنوان کرد: قرار شد پیمانکار از همین امروز استارت کار را بزند و اقدامات خود را تقویت کند.
وی اضافه کرد: در کنار پیگیری مسئولان استان و نماینده مستقر و منتخب مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و نظارت عالیه فرماندار، مقرر شد تا تأمین مالی باقیمانده اجرای سیلوی گرمسار نیز انجام شود تا به زودی شاهد افتتاح پروژه توسط رئیس جمهور باشیم.
انتهای پیام/361