خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیروی زمینی سپاه در کنار سیل زدگان سیستان و بلوچستان خواهد ماند

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:42
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
سپاه،زميني،نيروي،مناطق،بلوچستان،سيستان

به گزارش مشرق، سردار علی خلیل‌آبادی با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل‌توجهی در کمک به سیل‌زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل‌زده انتقال ۶ تُن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و مواد غذایی، کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل‌زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.
وی افزود: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در برای کمک به مناطق سیل‌زده اقدامات گوناگونی در حوزه مردمی و ارسال اقلام غذایی و دارویی انجام داده است.
خلیل‌آبادی با اشاره به دیگر کمک‌های نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: توزیع آرد، صدها تخته پتو، آب معدنی و سبد کالا میان سیل‌زدگان یا توزیع وسیع اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده در این مناطق، از دیگر اقدامات این قرارگاه است.
نیروی زمینی سپاه در کنار مردم سیستان و بلوچستان خواهد ماند و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.