خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:53
استاندار قم با صدور حکمی حجت الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.
قم،معاونت،له،زيارت،استانداري،منصوب،سرپرست،مردمي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در حاشیه نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم« به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، ‌فرهنگی و زیارت استانداری قم » منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه‌ قراردادن« بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار« دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.
ابوالقاسم مقیمی از آذرماه 1400 در این معاونت مشغول به فعالیت بود.
انتهای پیام/