خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خسارت 18 هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:12
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل 18 هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت های سیستان و بلوچستان وارد کرد.
بلوچستان،سيستان،سرگزي،سيلاب،بارندگي،برآورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح‌الله سرگزی اظهار داشت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان 18 هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.
معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
وی ادامه داد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.
سرگزی خاطرنشان کرد: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت 343 میلیون متر مکعب سرریز کرده است.
وی گفت: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.
انتهای پیام/