خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:41
یکی از فرماندهان ارتش صهیونیستی به سربازان خود قول داد که به رفح حمله کرده و همان جنایاتی که در بیمارستان الشفاء مرتکب شدند، در آنجا هم انجام دهند.
ارتش،صهيونيستي،غزه،رفح،نوار،اردوگاه،گردان

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به نقل از فرمانده یک گردان ارتش اشغالگر گفت که آن‌ها پس از پایان تهاجم روز چهارشنبه خود در حومه اردوگاه النصیرات در نوار مرکزی، به سوی رفح در جنوب نوار غزه حرکت خواهند کرد.
براساس گزارش الجزیره، این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش شب گذشته به عملیات نظامی خود در حومه اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه پایان داد.
رادیو ارتش صهیونیستی به نقل از سرهنگ دوتان (که نام خانوادگی او ذکر نشده) فرمانده گردان ۹۳۲ ارتش اشغالگر به سربازان صهیونیستی در حومه اردوگاه النصیرات در پایان عملیات نظامی گفت: «ما می‌رویم رفح.»
فرمانده گردان ارتش صهیونیستی قول داد آن جنایاتی را که در النصیرات و محله زیتون (شرق شهر غزه) و بیمارستان الشفاء (در شهر غزه) در رفح در جنوب نوار غزه رخ داد، تکرار کند.
ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته پیش تهاجم خود به اردوگاه النصیرات را آغاز کرد و ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت و ساختمان‌ها، اموال و خطوط اصلی آب و فاضلاب را تخریب کرد.
این در حالی است که ارتش اشغالگر به حملات خود به رفح ادامه می‌دهد جایی که ساکنان و آوارگان آن از عواقب جنگ در امان نبودند، علی‌رغم اینکه این شهر آخرین پناهگاه امن آن‌ها در نوار غزه است.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌های منطقه‌ای و بین المللی درباره عواقب احتمالی، بر حمله به رفح اصرار دارد.