خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:18
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.
نرخ،دلار،سكه،معامله،قطعه

از ابتدای امسال تاکنون عملیاتی شده است؛
علی سعیدی مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران در رسانه ملی گفت: امروز نرخ ارز در مرکز مبادله برای تامین ارز‌های خدماتی به این شرح بود که اسکناس دلار با نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ هزار تومان و دلار در تالار حواله با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.
اسکناس یورو نیز ۴۶ هزار و ۳۶۹ هزار تومان و در تالار حواله با نرخ ۴۳ هزار و ۲۶۲ مورد معامله قرار گرفت.
سعیدی در ادامه اظهار کرد: در بازار نیمایی هم نرخ به شکل میانگین ۴۱ هزار تومان بود که بر اساس اطلاعات معاملات روزانه حجم عرضه ۳۶۰ میلیون دلار و حجم معامله ۱۶۷ میلیون دلار بود صنایعی که عمدتا این ارز به آنها تامین شد صنایع حمل و نقل و خودرو، تجهیزات معدنی، منسوجات و...
هستند.
از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.
او در ادامه در رابطه با معاملات شمش و طلا در مرکز مبادله هم گفت: در مجموع ۱۰ حراج سکه طلا ۸۵۰۵۸ قطعه ربع سکه، ۱۷۱۴۹ قطعه نیم سکه و ۱۵۵۳۵ قطعه تمام سکه تامین شده است همچنین در ۱۸ حراج حضوری شمش طلا هم ۲۶۴۱ قطعه شمش معامله شده است.