خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:53
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه صنعت و تولید کشور نیاز به خلاقیت، نوآوری و تحول دارد، گفت: خلاقیت و نوآوری در میان دانش آموزان تقویت شود.
زندگي،الهي،ناصري،ببريم،يزد،كمال،دنيا،هدف

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح نمازخانه دبیرستان دخترانه شهیدان شیخ‌داد، اظهار داشت: کمک به ساخت و تکمیل مدرسه یکی از اقدامات خیر و ماندگار است و تلاش‌های انجام شده در این راستا قابل تحسین و تقدیر است.
امام جمعه یزد بیان کرد: به همه دانش آموزان توصیه می‌کنم تا برای مفید و موثر بودن در جامعه تلاش کنند و بدانند که تلاش‌های آنها هم در زندگی دنیا و هم در زندگی آخرت اثرات و برکات فراوانی خواهد داشت.
ناصری با تاکید بر اینکه معلمان باید خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان تقویت و شکوفا کنند ادامه داد: همه باید برای اصلاح خود و جامعه تلاش کنیم و تحقق این امر نیازمند تفکر در مورد هدف زندگی است.
وی تاکید کرد: هدف خلقت، موضوعی است که اگر درست هدایت شود و به آن پاسخ صحیح داده شود، در دنیا و آخرت رستگار خواهیم شد.
نماینده ولی‌فقه در استان یزد ادامه داد: در قرآن کریم هدف از خلقت انسان، آسمان و زمین و آنچه در آن قرار دارد، رسیدن به کمال الهی مطرح شده است.
ناصری بیان کرد: دنیا برای انسان و انسان برای رسیدن به کمال الهی خلق شده و باید تلاش کنیم راه‌های کمال الهی را بر اساس دستورات قرآن و انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) پیش ببریم و سبک زندگی را طوری پیش ببریم که لذت زندگی دنیوی و اخروی را بر اساس رضایت خدا پیش ببریم.
انتهای پیام/781