خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:53
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن 45 ساله اراکی در کمتر از 12 ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.
قتل،پليس،كارآگاهان،اراك،وقوع،آگاهي،عمد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.
انتهای پیام/711/