خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

مشرق | ورزشی | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 02:41
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.
مرحله،بازي،مونيخ،قهرمانان،ليگ،نهايي،بايرن

به گزارش مشرق، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
تک گل دقیقه ۶۳ یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی ۲-۲ دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.
به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند.
آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت و بازی برگشتش روز ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند.
این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.