خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 01:59
بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
آرسنال،مونيخ،بايرن،دروازه،قهرمانان،صعود،ليگ

لیگ قهرمانان اروپا؛
در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ در حالی میزبان آرسنال بود که بازی رفت در لندن با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و باوارایی‌ها با یک گل در بازی برگشت حریف را شکست دادند و صعود کردند.
در نیمه اول بازی بایرن مونیخ با رویکردی هجومی ظاهر شد و چندین‌بار قصد داشتند به دروازه توپچی‌ها نزدیک شوند، اما دفاع خوب شاگردان میکل آرتتا مانع از این اتفاق شد.
نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد.
در ابتدای نیمه ضربات لئون گورتزکا و رافائل گریرو به تیر‌های افقی و عمودی دروازه خوردند و با بدشانسی تبدیل به گل نشدند.
مقاومت آرسنالی‌ها بالاخره در دقیقه ۶۳ از بین رفت.
روی یک ضدحمله پاس لروی سانه در سمت راست از همه گذشت و در طرف مخالف به رافائل گریرو رسید.
در حالی‌که بازیکنان آرسنال در محوطه جریمه به هم ریخته بودند، ستاره پرتغالی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و در آنجا کیمیش از کمند مدافعان آرسنال گریخت و با یک ضربه سر شیرجه‌ای و فوق‌العاده دروازه مهمان را باز کرد.
در نهایت بایرن مونیخ بعد از چهار سال غیبت دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حسرت آرسنال برای صعود به این مرحله ۱۵ ساله شد.