خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 23:54
شفیقی از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: زمان آزمون به ۱۱ خرداد ماه موکول شده است.
آزمون،تهران،اداره،استانداري،مديريت،استان،شركت،شفيقي،زين

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران:
قدرت الله شفیقی عصر چهارشنبه از به تعویق افتادن تاریخ آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران خبر داد.
شفیقی گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اضافه شدن برخی دیگر از استان‌ها برای شرکت در آزمون طرح «شهید زین الدین»، برگزاری آزمون استخدامی به تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری موکول شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: با توجه به تعویق زمان آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، نسبت به انتخاب شغل از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران، همچون: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اقدام کرده و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران