خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 20:53
توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.
احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.
بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند، ایجاد شود.
برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.
استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.
انتهای پیام/251