خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:54
رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر خود ضمن انتقاد از عملکرد فاجعه بار کابینه نتانیاهو، از شکست ارتش اسرائیل در نوار غزه پس از شش ماه جنگ و ناتوانی در تحقق اهداف از پیش اعلام شده نبرد سخن گفت.
صهيونيستي،اسرائيل،غزه،كابينه،ارتش،رژيم،جنگ

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «گادی آیزنکوت»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، با انتقاد از عملکرد فاجعه بار کابینه نتانیاهو، از شکست ارتش اسرائیل در جنگ غزه و ناتوانی در بازگرداندن اسرای صهیونیستی دربند مقاومت فلسطین در غزه سخن گفت.
آیزنکوت با اشاره به عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده جنگ غزه توسط اسرائیل گفت: با وجود استفاده از توانمندی نظامی بسیار عظیم در طول شش ماه گذشته، ارتش اسرائیل تقریبا در شناسایی مناطقی که اسرای صهیونیستی در آنجا به سر می برند، ناتوان بوده است.
رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به اقدامات ماجرجویانه جریان های نژادپرست و افراطی در سرزمین های اشغالی از افزایش قدرت این گروه ها در نهادهای تصمیم گیری این رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت: نظرسنجی های عمومی نشان می دهد که جریان تندرو و نژادپرست صهیونیستی که ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، رهبری آن را برعهده دارد می توانند در صورت برگزاری انتخابات مجدد کنست، دست کم 10 کرسی پارلمان اسرائیل را از آن خود سازد.
انتهای پیام/