خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف خودروهای 150 میلیاردی قاچاق در البرز

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:53
فرمانده انتظامی استان از کشف 2 خودروی قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این عملیات یک متهم که اقدام به حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص می کرد نیز دستگیر شد.
قاچاق،هداوند،مخفيگاه،حك،نامبرده،اركان،البرز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار ‌حمید هداوند اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.
وی افزود: در ادامه ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف 2 خودروی خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال از گاراژ متهم‌ گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.
سردار هداوند در پایان از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن 096300 به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.
انتهای پیام/