خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهدای 500 جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:53
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: در اقدام خیرخواهانه خانواده زنده یاد فاطمه لشکری، 500 جلد کتاب باارزش از کتابخانه شخصی آن را به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر اهدا کرد.
كتابخانه،عمومي،بوشهر،خليج،فارس،راهب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر راهب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای 79 باب کتابخانه عمومی است، اظهار داشت: این کتابخانه‌های عمومی به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.
وی از اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه‌های عمومی بوشهر خبر داد و بیان کرد: خانواده زنده‌یاد فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی را به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، اضافه کرد: این خانواده بیش از 500 نسخه کتاب با ارزش را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرده است.
راهب، ترویج کتابخوانی را در همه سطوح را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در کتابخانه‌های عمومی علاوه بر خدمات کتاب‌محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود.
افسانه دارابی، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر هم با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، تصریح کرد: طی مراسمی به‌زودی، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آیین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/190