خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:18
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی خبر داد.
آتش،محل،حدوداً،ملكي،لوازم،انفجار،نشاني

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز ۲۹ فروردین یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی اعلام شد که دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.
وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دوازده واحدی در طبقه سوم در یک واحد حدوداً هفتاد متری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و کاملاً شعله‌ور است.
ملکی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان درب باز شده بود و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند، در این واحد که اهالی می‌گفتند یک نفر حضور دارد، مقدار زیادی لوازم که غالباً لوازم مستعمل و ضایعات جمع شده بود که کامل دچار آتش‌سوزی شد و حتی دو ظرف کوچک حاوی بنزین و حشره‌کش که قابلیت انفجار و اشتعال دارند وجود داشت و احتمالاً انفجار هم به‌خاطر همین وسایل بود.
آتش‌نشانان در حین عملیات با پیکر سوخته یک مرد حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص جان خودش را از دست داده است.
وی با بیان اینکه آتش خاموش و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود محل را تحویل دادند و مراجعت کردند.