خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 14:53
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.
عمليات،كشور،همدان،قدرت،صادق،وعده،دشمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.
وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت: این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.
شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.
وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.
انتهای پیام/