خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت در مشهد حمایت می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 13:12
استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهد از این مجموعه خواست زمینه سرمایه گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد را فراهم کنند.
حمايت،رضايتمندي،نظري،مشهد،رضوي،استاندار،موضع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز در نخستین نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری که در محل دفتر استاندار برگزار شد، از مسئولان شهری خواست با توجه به حمایت مدیریت استان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد را فراهم کنند.
نظری گفت: موضع ما در ارتباط با مجموعه شهرداری و شورای شهر موضع حمایت است، زیرا این حمایت به خدمت و رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام مردمی ختم می‌شود.
وی اذعان کرد: حمایت مسئولانی که در خط مقدم خدمت هستند را همچنان دنبال خواهیم کرد که حتما تاثیر خودش را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.
استاندار خراسان رضوی بر اولویت‌بندی اقدامات و انجام ماموریت‌ها تاکید کرد و گفت: حتی از یک پروژه یا اقدام به ظاهر کوچک که می‌تواند از کار مردم گره‌گشایی کند، نباید غافل شویم.
نظری ایجاد رضایتمندی در مردم توسط مسئولان را کار سختی ندانست و یادآور شد: برای به دست آوردن این رضایتمندی فقط باید بعد از تشخیص، تصمیم گرفته و اقدام کنیم که در برخی از موارد به اعتبارات قابل توجهی هم نیاز ندارد.
در ادامه این نشست، شهردار مشهد نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهر پرداخت.
انتهای پیام/282