خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 11:53
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم.
سوخو،صد،آمادگي،ارتش،فرمانده،هوايي

فرمانده نیروی هوایی ارتش:
امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.
آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.
وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیرو‌های مسلح ایران انجام دهیم.
منبع ایسنا