خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم - تسنیم

تسنیم | ورزشی | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 11:53
سرمربی تیم فوتبال دورتموند معتقد است که شاگردانش با شایستگی با غلبه بر اتلتیکومادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
مرحله،بازي،دورتموند،برگشت،قهرمانان،تيمي،ليگ،باشگاه،اروپا،ديد ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ترزیج که شاگردانش در تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و با برتری خانگی 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند، پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم، بی‌نهایت راضی هستم و به این تیم و این باشگاه خیلی افتخار می‌کنم.
جو ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فوق‌العاده بود.
دوباره ما روی دو موقعیت ضربه خوردیم که می‌توانست تعادل بازی را برهم بزند اما ما هرگز باورمان را از دست ندادیم و به چیزهایی که قوی‌مان می‌کند، پایبند ماندیم.
اگر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، ما با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم.
این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه است.
وی افزود: این تقابلی بین دو تیمی بود که برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسیری سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بودند.
در این مرحله از مسابقات، جزئیات کوچکند که تعیین‌کننده هستند و در این نبرد، جزئیات کوچک سمت ما بود.
ما موفق شدیم در مجموع دو بازی پنج گل به اتلتیکومادرید بزنیم، کاری که تیم‌های زیادی موفق به انجامش نشده‌اند.
سرمربی دورتموند همچنین ضمن تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران‌شان از این تیم به خصوص جایگاه جنوبی ورزشگاه سیگنال ایدوناپاک که به "دیوار زرد" معروف است، اظهار داشت: ما از همان لحظه اول احساس کردیم که همه می‌خواهند برای هدایت انرژی خود در مسیر درست استفاده کنند.
هفته گذشته دیدیم که بازی مقابل تیمی (اشاره به اتلتیکو) که بیش از 70 هزار نفر از آن حمایت می‌کنند، چقدر دشوار است، به همین دلیل در این دیدار می خواستیم با آن مقابله کنیم.
صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه بوروسیا دورتموند ممکن نبود اگر همه ما به آن اعتقاد نداشتیم.
ترزیج 41 ساله در پایان درباره رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما این فصل در مرحله گروهی دو بار با پاری‌سن‌ژرمن مصاف کرده‌ایم (شکست 2 بر صفر در پاریس و تساوی یک-یک در خانه) که بازی رفت در پاریس را اصلاً دوست نداشتم، اما بازی برگشت در دورتموند کاملاً متفاوت بود و ما حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتم.
ما حالا تیمی مستحکم‌تر نسبت به ماه سپتامبر و حتی دسامبر هستیم.
انتهای پیام/