خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 10:53
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز هوشیاری ارتشیان خاری بر چشک دشمنان است، گفت: امروز ارتش اسلام یک ارتش مقتدر در سطح جهان است.
ارتش،نيروهاي،مسلح،شاطري،استكبار،خراسان،ره،جنوبي،اسلام،امام،ا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرتیپ دوم جلیل شاطری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: 29 فروردین و روز ارتش را باید مناسب مسائل و وضعیت روز تبیین و تشریح کنیم.
وی ادامه داد: در دوران انقلاب بر اساس جوی که حاکم بود بر فضای انقلاب دشمنان با همکاری عده‌ای می‌خواستند انحلال ارتش را اعلام کنند اما یک فرمان امام(ره) در 29 فروردین ماه همه توطئه‌های آن را خنثی کرد و ما نیز وظیفه داریم فرمان امام(ره) را همیشه گرامی بداریم.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمع شدیم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) گفت: اقتدار، قدرت ملی، روحیه قوی و وحدت در بین نیروهای مسلح موج می زند و جنگی که با حمایت استکبار جهانی شروع شد بعد از هشت سال جنگ و با دستان خالی پیروز شدیم.
شاطری با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که نیروهای مسلح در این سال‌ها داشتند در سطح جهان نمونه است، ادامه داد: پیشرفت های نظامی ما جزو برترین هاست و با این فشار و تحریم‌ها و کمبودهای منابع یک کار بسیار فوق العاده ای انجام شده و همه می‌دانند ما کجا بودیم و الان کجا هستیم.
وی با بیان اینکه ارتش قبل ما تجهیزات وارداتی داشت و توان استفاده از آن‌را نداشتیم، مگر با اجازه آنها بیان کرد: امروز ارتش خدا محور و با روحیه خداباوری و ایثار یک ارتش ارتش معنویت‌گرا است و دانش موشک و پهباد ما دست خودمان است و این فضل پروردگار است.
شاطری با بیان اینکه امروز ارنش اسلام یک ارتش مقتدر است، گفت: امروز به خود می بالیم که نیازی به بیگانه نداریم و رمز پیروزی انقلاب فقط یک کلمه و آن هم وحدت است و امروز ارتشی و سپاهی در کنار هم هستیم.
آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی هم در این نشست گفت: ضربه ای که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اسلام بر پیکر نحس استکبار جهانی و نیروهای بیگانه داشتند همه را به وجد آورد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فلسفه نیروهای نظامی در دست استعمارگران سرکوبی مردم است، افزود: آنها ارتش قوی ایجاد می‌کنند برای کوبیدن مردم اما در اسلام هدف نیروهای مسلح خدایی و خدمت به مردم است و وقتی استکبار جهانی در قالب‌های مختلف وارد شدند با عزم و ارادت نیروهای مسلح ما رو به رو شدند و به قول خودشان تمام گزینه‌ها را آوردند اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.
ارتش مکتبی و خدایی ما باعث افتخار ماست.
انتهای پیام /253