خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 10:12
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، گفت: پرواز شب گذشته تهران_بم به دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.
فرودگاه،استان،كرمان،شهداي،پشتيباني،حالت،بالگرد

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به 5 فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر 1208 تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر 1000 متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.
وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.
جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
انتهای پیام/511/