خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسدودی 3 محور در جنوب استان کرمان

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 20:53
مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان، محور رودبار جنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه و محور قلعه گنج-رمشک خبر داد.
كرمان،محور،جنوب،استان،تردد،راهداري،مسدود

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است.
وی با از آماده‌ باش 150 نیروی راهدار و 148 دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی سه مسیر مواصلاتی در جنوب استان کرمان مسدود شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان خبر داد و گفت: محور بم-ایرانشهر-دلگان جایگزین این مسیر شده است.
وی با بیان اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ محور رودبارجنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه نیز مسدود شده است و محور اصلی رودبار-پل بهادرآباد-کهنوج جایگزین این محور است، گفت: محور قلعه گنج-رمشک در محدوده روستای صولان نیز مسدود شده و این مسیر محور جایگزین ندارد.
محمودی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در محورهای جنوب کرمان خودداری کنند، افزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیرها و تردد غیرضروری از محل آبنماها به طور جدی خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: رانندگان در صورت لزوم به تردد در محورهای جنوب استان آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه‌روزی 141 مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند و سپس اقدام به تردد کنند.
انتهای پیام/511/