خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 19:18
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
سامانه،خودنويس،مستاجران،املاك،اندازي،گذشته،دسترس

دولت از بهمن ماه سال گذشته اقدام به راه اندازی سامانه خودنویس کرد که میزان استقبال از این سامانه در ابتدا چندان مناسب نبوده اما با تکمیل این سامانه و انتقال تمامی مشاوران املاک به این سامانه و انعقاد قرارداد های اجاره حضور متقاضیان و مردم در این بازار بیشتر شد.
براساس این گزارش با راه اندازی سامانه خودنویس میزان مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مقایسه با گذشته بیشتر شد و در واقع این سامانه نمونه بارز اجرایی شدن شعار سال و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.
حال با نزدیک شدن به زمان جابه‌جایی و نقل و انتقال مستاجران استفاده از سامانه خودنویس نسبت به گذشته بیشتر شده است.
در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است گفت: با راه اندازی این سامانه مستاجران به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت می کنند.
وی افزود: این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است.
او گفت: با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات این سامانه به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارائه خدمات به مستاجران می کند.