خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه

تسنیم | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 16:54
دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.
پادگان،شهدا،اردوي،سپاه،شهيد،دوكوهه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.
به گفته فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص)؛ شرکت کنندگان در این اردو، صبح امروز از پادگان ولیعصر (عج) که اولین نقطه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محل تشکیل و آموزش 9 گردان اولیه آن بوده است به سمت پادگان دوکوهه حرکت کرده و به یاد شهدا در این پادگان استقرار پیدا می‌کنند.
بنا بر اعلام سردار «حسن حسن‌زاده»؛ اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» بزرگ‌ترین اردوی ترکیبی از چند نسل انقلاب اسلامی است که در آن مراسم‌های ویژه‌ای در میدان صبحگاه پادگان دوکوهه، حسینیه تخریب و همچنین یادواره شهدای لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) از جمله فرماندهان شهید این لشکر خصوصاً سردار شهید «محمد ابراهیم همت» در «حسینیه شهید محمد ابراهیم همت» این پادگان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/