خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 16:53
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان محدودیت های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس را اعلام کرد.
بلوار،تردد،پليس،ساعت،حقاني،اسكله،ممنوعيت،نقليه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صالح پور اظهار داشت: از ساعت 23 امشب سه‌شنبه 28 فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده «منبر پانهو» در بلوار ساحلی تا «خورگورسوزان» توسط پلیس راهور اجرا می‌شود و از ساعت 24 امشب از «خورشیلات» محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هر 2 باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.
وی افزود: از عموم شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه خواسته می‌شود از ساعت 6 صبح فردا چهارشنبه 29 فروردین که ممنوعیت تردد از خورشیلات تا دوربرگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی انجام می‌شود و با پلیس نهایت همکاریی لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواسته میشود برای رفت و آمد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای یادشده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.
صالح پور گفت: تمامی خیابان‌های که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شود، در ساعات اجرای طرح مسدود می‌شود.
انتهای پیام/864/.