خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 30درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 16:12
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای افزایش 30درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی، فروردین سال جاری مبلغ 134 میلیارد و 970 میلیون تومان در قالب مستمری ماهیانه برای خانوارهای تحت پوشش واریز شده است.
مبلغ،رضوي،مستمري،خانوار،بهزيستي

مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی با افزایش 30 درصدی برای 122هزار و 473 نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در فروردین ماه واریز شده است.
وی افزود: مبلغ مستمری با توجه به بعد خانوار و تعداد اعضای خانواده تحت تکفل و سرپرستی تعیین می‌شود و شامل کمک هزینه معیشت زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو است.
فیروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر دریافت مستمری، 11هزار و 475 نفر از حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت و 2هزار و 132 نفر نیزاز حق پرستاری ضایعه نخاعی ماهیانه به مبلغ 21 میلیون ریال برخوردار می‌شوند.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: 2 هزار و 520 خانوار نیز ماهیانه از کمک هزینه امداد کودکان به مبلغ 25میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/282