خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

مشرق | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 15:29
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.
باد،وزش،دماي،استان

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.
از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.
براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز پنجشبه (۳۰ فروردین ) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.