خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 12:53
استاندار کرمان با بیان اینکه شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می شود، گفت: درخواست داریم مردم به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند.
استان،مناطق،كرمان،شدت،اشاره،فداكار

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌ها در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: بارندگی‌ها از صبح امروز در منطقه آغاز شده و میزان بارندگی و شدت آن در نقاط مختلف استان متفاوت است.
وی با بیان اینکه میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج، رودبار و ارتفاعات جبال‌بارز بیشتر از سایر نقاط است، ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی شدت بارندگی در ساعات عصر بیشتر می‌شود.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان شرق استان هم بارندگی‌ها آغاز شده است، گفت: نکته‌ای که وجود دارد بارندگی‌هایی که در عنبرآباد و ارتفاعات جبال بارز انجام می‌شود روان‌آب آن همه به سمت رودبار و جازموریان می‌رود و در این مناطق ضرورت کمک‌رسانی بیشتری احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی تجهیزات و امکانات خوبی در این مناطق مستقر شده است، افزود: همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده است.
فداکار با اشاره به اینکه با توجه به نوع و شدت بارش‌ها، جاری شدن روان‌آب‌ها، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مناطق جنوبی استان محتمل است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم، کشاورزان و دامداران انجام شده و درخواست داریم همه به هشدارها توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های استان پای کار هستند تا در این شرایط جوی مردم کمترین آسیب را ببینند، گفت: از خود مردم هم درخواست داریم تا کسانی که در مناطق در معرض هستند، آمادگی داشته باشند و خودشان هم مراقبت کنند.
انتهای پیام/511/