خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری جشنواره رسانه‌ای "روایت خدمت" در سمنان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 12:53
دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد.
سمنان،استان،جشنواره،سفر،برگزار،شوراي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.
فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/363/