خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 12:42
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درنشست خبری خود به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مواردی را مطرح کرد.
ارتش،جمهوري،اسلامي،فرمانده،ايران،دشمن،نيروي،امام،كشور،حيدري

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ایران درنشست خبری خود به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار کرد: پیروزی غرور آفرین و تاریخی و قاطع کشورمان را خدمت فرمانده کل قوا و ملت بزرگوارمان را در قبال مطالبه به حق شان برای انتقام از صهیونیست ها تبریک می گوییم.
خدمت فرمانده کل ارتش و سپاه و همکاران ما در وزارت دفاع که در اقدامی هم افزا پاسخی جانانه به دشمن بدهند و ثابت کند که رژیم صهیونیستی علی رغم گزافه گویی هایی که دارد تجهیزات دفاعی آن چنانی ندارد و ضعف های برگی دارد.
وی ادامه داد: خدمت فرمانده کل ارتش و سپاه و همکاران ما در وزارت دفاع که در اقدامی هم افزا پاسخی جانانه به دشمن بدهند و ثابت کند که رژیم صهیونیستی علی رغم گزافه گویی هایی که دارد تجهیزات دفاعی آن چنانی ندارد و ضعف های برگی دارد.
حیدری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مانند همه ارگان‌های دیگر کشور متاثر از انقلاب بزرگ ما است.
با این تعریف ارتش ما ارتش انقلابی و نیروی زمینی نیرویی ولایی است.
در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ امام بزرگوار ما که کشور هیچ نیروی دفاعی دیگری نداشت و به همین دلیل در اقصی نقاط کشور بر علیه کشورمان نیرو‌های دشمن جمع شده بودند.
امام ما در این روز به نوعی در ۲۹ فروردین ارتش جمهوری اسلامی ایران را تاسیس و تایید کردند.
وی گفت: ارتش ولایی اعتقاد، باور و یقین است و این‌ها از ۲۹ فروردین اولین اقدام و قدم برای نشان دادن آنهاست که در این روز اولین لبیک ارتش جمهوری اسلامی به امام خود را شاهد بودیم.
فرمانده نیروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در اوایل انقلاب ۸ سال دفاع مقدس داشتیم و ارتش ما درگیر جنگی شد که از ۴۳ کشور در آن اسیر داشتیم.
تمام قدرت‌های بزرگ شرق و غرب آن زمان محکم پشت صدام بودند تا مسیر انقلاب را عوض کنند، اما نتوانستند، چون ارتش با تمام توان لبیک خود را به امام رسانده بود.
حیدری می‌گوید به قدرت می‌توان گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۵ ماهه اول جنگ دشمن بعثی را شکست داد.
ما اجازه ندادیم آن‌ها به اهداف خود برسند و این پیروزی بزرگی بود.
در حال تکمیل