خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انعقاد 5 قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 11:53
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان از انعقاد 5 قرارداد روکش آسفالت جاده های این شهرستان خبر داد.
محور،راهداري،اسديه،روكش،آسفالت،اداره،كيلومتر،نهبندان،طبس،اعت ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا نوری‌مقدم در جمع خبرنگاران برخی از پروژه‌های در دست اقدام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان را در حوزه نگهداری و رفع نقاط حادثه‌ خیز راه‌های این شهرستان تشریح کرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از انعقاد 5 قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بر اساس این قراردادها، روکش آسفالت در محورهای بیرجند - اسدیه، اسدیه - گزیک، اسدیه - گزیک - میل 73، کارخانه سیمان باقران - طبس مسینا و اسدیه - طبس مسینا - پهواز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه رفع نقطه حادثه خیز مصوب ورودی روستای محمد آباد طبس و تعمیر ابنیه فنی محور اسدیه - گزیک - میل 73 از محل اعتبارات ملی در دستور کار است بیان کرد: اجرای روشنایی محور بیرجند - اسدیه محدوده روستای گسک و ترانشه برداری و اصلاح میدان دید قوس کیلومتر 4 محور قهستان - زهان معروف به قوس وک از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه‌های در دستور کار این اداره است.
نوری‌مقدم تصریح کرد: قرارداد پروژ‌های مذکور منعقد شده و پس از تعطیلات عید سید فطر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
ترانشه‌برداری و اصلاح قوس کیلومتر 11 محور قهستان زهان نیز از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.
به گفته وی، در سال گذشته نیز تعریض و شانه‌سازی دو سمت محور طبس مسینا دستگرد به طول 8 کیلومتر با همکاری و مشارکت کارخانه سیمان باقران انجام شده است.
آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز از آغاز عملیات ترمیم روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول 17 کیلومتر خبر داد.
محمد فدوی اظهار داشت: بعداز بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تامین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است.
وی ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول 17کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اعتبار این پروژه را 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام میی‌شود.
انتهای پیام/ 252