خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 11:13
معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران گفت: تبادلات علمی در کنار آموزش خانواده‌ها می‌تواند بخشی از مسایل تغییرات جمعیتی را رفع کند.
تهران،جمعيت،فرماندار،جمعيتي،كشور،رصد،رفع

فرماندار تهران:
احمد قیومی با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رییس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری و مشاور فرماندار تهران عصر دوشنبه از مرکز رصدتغی جمعیت وزارت کشور بازدید کرد.
احمد قیومی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بررسی و رصد تغییرات جمعیت شهرستان تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های تهران به لحاظ پایتختی و وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، رشد تصاعدی جمعیت شکل گرفته و شاهد آن هستیم.
فرماندار تهران با اشاره به مشکلات جمعیتی، خواستار تبادل تجربیات در راستای رفع مسایل و آسیب‌های ناشی از کمی رشد جمعیت (زاد و ولد) در پایتخت شد.
وی اظهار کرد: راهکار‌های علمی و قابل اجرا با توجه به شرایط تهران می‌تواند حلال بخشی از مشکلات در کنار آموزش‌های خانواده‌ها باشد.
فرماندار تهران: تبادلات علمی و آموزش در رفع مسایل تغییرات جمعیتی موثر است
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز در این بازدید با تاکید بر پیگیری‌های لازم در رفع مسایل رشد جمعیتی، گفت: اتاق رصد جمعیت وزارت کشور با هدف رصد مداوم تداوم تحولات جمعیتی به بهره‌برداری رسید.
زینب اختری با اشاره به پیگیری‌های مداوم در رفع مشکلات جمعیت اضافه کرد: کارشناسان مجرب تاکنون در راستای تشکیل فرایند بررسی تحولات جمعیتی، قریب به پنج هزار ساعت کار با هدف تحلیل و پیگیری و رصد تغییرات جمعیت کشور انجام داده‌اند.