خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:30
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است.
پدافند،هوايي،افزايش،بازدارندگي،تهديدات،توانمندي،كشورمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم صبحگاه منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ارتش کشورمان با تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر انقلاب توانسته به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی برسد که مایه افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.
وی تأکید کرد: ارتقاء دستاوردهای دفاعی، هوشیاری و نیز افزایش تلاش بهینه و اثر بخش، مؤلفه‌های اساسی در پدافند هوایی برتر و قوی است.
فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال به روز شدن و ارتقاست و همواره با شناسایی تهدیدات غیرمتصور، طراحی و توسعه تجهیزات و تسلیحات کارآمد اولین اولویت این نیرو است.
وی، راه و مکتب شهدا را الگوی کارکنان غیور پدافند هوایی دانست و بیان کرد: همواره تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای لازم باید در راستای امنیت پایدار و آرامش خاطر هموطنان به‌کارگیری شود.
انتهای پیام/190