خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایران به دنبال جنگ نیست اما با گزینه های گسترده آماده پاسخ است

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:24
در شرایطی که سران تل آویو همچنان باانتشار اخبار گمراه کننده در بهت وناباوری عملیات پرصلابت وعده صادق سپاه پاسداران فرو رفته‌اند، یک مقام بلندپایه ایرانی به تهدیدات روانی دشمن واکنش نشان داد.
ايران،الجزيره،كشورمان،مقام،اسلامي،اهدافي،اشغالي،پاسداران،دشمنان

به گزارش مشرق، به دنبال عملیات پرصلابت «وعده صادق» شنبه و یکشنبه هفته جاری، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
در ادامه فضاسازی روانی رسانه‌های همسو با دشمنان و تلاش سران رژیم صهیونیستی در احیای اعتبار پوشالی خود در اقدام نظامی احتمالی و قریب‌الوقوع علیه منافع کشورمان، یک مقام بلندپایه کشورمان بدون افشای هویت خود در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره به تهدیدات توخالی صهیونیست‌ها واکنش نشان داد.
بر پایه این گزارش، شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام مسئول ایرانی که هویتش را فاش نکرد، اعلام کرد که ایران دنبال جنگ نیست، اما اگر تحمیل شود برای آن آماده است و گزینه‌های گسترده‌ای هم دارد.
این مقام دولتی کشورمان با هشدار به مقامات صهیونیستی به الجزیره گفت: ایران برای سطح دوم پاسخ، از طریق سلاح‌هایی آماده است که قبلاً از آن علیه اسرائیل استفاده نکرده است.
همچنین، وی با با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه هرگونه تهدید از سوی دشمنان تاکید کرد که اسرائیل باید بداند که رفتارهای جنون‌آمیز و قلدرمآبانه مقابل کشوری مثل ایران جواب نمی‌دهد.
گفتنی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله (ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.