خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

6452 پروانه صنفی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 09:53
رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: 15 درصد صنوف استان به تعداد 6 هزار و 452 صنف، پروانه صنفی الکترونیکی دارند و سایر صنوف نیز تا 25 اردیبهشت باید پروانه الکترونیکی خود را دریافت کنند.
مجوزها،الكترونيكي،اقتصادي،ملي،كاغذي،فعالان،پروانه

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با ثبت شش هزار و 452 پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوزها در جایگاه ششم کشور ایستاد.
وی افزود: هم‌اکنون 45 هزار و 455 کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع 15 درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوزها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده‌اند.
رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: لازم است اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوزهای کاغذی خود را الکترونیکی کنند.
همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، براساس حکم تبصره 7 ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی خود را باید تا 25 اردیبهشت 1403 الکترونیکی کنند.
وی افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود.
رحمتی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکارها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.
انتهای پیام/7540/