خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رکوردشکنی جالب توجه کاپیتان پرسپولیس در آزادی

مشرق | ورزشی | شنبه، 25 فروردین 1403 - 14:53
کاپیتان پرسپولیس شب گذشته به رکورد جالب توجهی با پیراهن این تیم دست پیدا کرد.
گل،ملوان،تيم،ديدار،قرمزها،پاس

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت و در این دیدار حساس موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود عبور کند تا با ۴۹ امتیاز پشت استقلال قرار بگیرد و همچنان رقابت قهرمانی بین سرخابی‌های پایتخت باشد.
سرخ‌پوشان در نیمه نخست بازی حملات زیادی را روی دروازه ملوان ترتیب داند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا در پایان نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم قرمزها خیلی زود به گل برتری رسیدند.
دقیقه ۴۹ ارسال تند و تیز امید عالیشاه در دهانه دروازه ملوان با ضربه سر تماشایی عیسی آل‌کثیر تبدیل به گل اول سرخ‌پوشان در این دیدار شد تا درنهایت این تیم با همین یک گل حریف سر سخت خود را شکست دهد.
کاپیتان پرسپولیس حالا با پاس گلی که در این دیدار برابر ملوان داد ضمن تاثیرگذاری روی کسب ۳ امتیاز حساس این تیم برابر قوهای سپید انزلی، با ۳۳ پاس گل در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در کنار مهدی ترابی تبدیل به برترین پاسور قرمزها در این رقابت‌ها شده و فرصت دارد تا این رکورد را بهبود نیز ببخشد.