خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 25 فروردین 1403 - 13:42
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از اجرای طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز حاشیه و زیرگذر بزرگراه آزادگان به منظور ساماندهی محیط‌های شهری و ارتقای زیبایی بصری خبر داد.
سبز،فضاي،منطقه،شهري،زيست،اشاره

هادی صدیقی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با همکاری معاونت فنی و عمران منطقه با هدف بهبود منظر شهری و کاهش آلودگی زیست محیطی، بازپیرایی فضای سبز حاشیه و زیرگذر بزرگراه آزادگان در دستور کار قرار گرفت.
وی به تشریح اقدامات در این پروژه اشاره کرد و گفت: پس از انجام اقدامات عمرانی؛ اجرای عملیات آبرسانی وتوسعه فضای سبز شامل اجرای خاکبرداری و نخاله، تسطیح و مناسب سازی محل، کاشت درخت و درختچه زینتی اجرا خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه محور آزادگان هم اکنون دارای ۲۶ هکتار فضای سبز است افزود: منطقه ۱۵ پتانسیل توسعه فضای سبز را دارد و ما علاوه بر توسعه فضای سبز به دنبال افزایش کیفیت بوستان‌ها نیز هستیم.
صدیقی با اشاره به وجود ۱۵۳ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز ۳۳.۰۳ مترمربع برای هرنفر از مناطق سرآمد در این بخش است.