خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام 4 ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات بین‌المللی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 25 فروردین 1403 - 13:30
رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار 4 بازیکن اسکواش استان به همراه تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات بین المللی قطر اعزام می شوند.
اسكواش،خراسان،جنوبي،قطر،ورزش،ملي،طهماسبي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی‌اصغر طهماسبی با اعلام خبر اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی 4 بازیکن نوجوان به‌نام‌های فرزاد حق‌خواه (کمتر از 17 سال)، سیدامیرمهدی خراشادی‌زاده (کمتر از 13 سال)، محمد رادین عبدالهی و مصطفی احراری (کمتر از 11 سال) به همراه تیم ملی اسکواش جمهوری اسلامی ایران راهی قطر خواهند شد.
وی ادامه داد: تمام بازیکنان دعوت شده در کورت اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب تهران در اردو به سر می‌برند و دوم اردیبهشت عازم دوحه قطر می‌شوند.
رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی با بیان اینکه در تاریخ دو دهه فعالیت اسکواش خراسان جنوبی اولین بار است که 4 بازیکن از اسکواش خراسان جنوبی به همراه تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات بین‌المللی اعزام‌ می‌شوند، گفت: مسابقات بین المللی قطر 3 تا 6 اردیبهشت ماه به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود.
طهماسبی ضمن قدردانی از حمایت‌های جدی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با ارائه برنامه‌ریزی منظم و منسجم هیئت اسکواش که در شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان تصویب شده شاهد جهش جدی در پیشرفت کمی و کیفی ورزش اسکواش خراسان جنوبی در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.
انتهای پیام/254/