خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشارکت 90 درصدی خراسان رضوی در طرح فجرانه کالابرگ

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 15:53
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، گفت: از 20 اسفند تا پایان 15 فروردین ماه در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و 523 هزار و 802 خانوار خرید کردند و مشارکت 88.42 درصدی اتفاق افتاد.
طرح،همت،خريد،بابايي،رضوي،خراسان،رفاه،كالابرگ،خانوار،فروشگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدامین بابایی امروز در نشست خبری مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار داشت: حضور معاون رفاه و اقتصادی وزارت کار در مشهد در دو روز گذشته و ارائه گزارش مبنی بر اینکه خراسان رضوی رتبه نخست عملکردی را در طرح کالابرگ به دست آورده است جای خوشحالی دارد.
وی بیان کرد: در طرح فجرانه سطح دسترسی 2000 فروشگاه متخلف را غیر فعال کردیم که تنها 300 فروشگاه تعهد دادند و به چرخه بازگشتند و مابقی را با فروشگاه‌های جدید جایگزین کردیم، همچنین سامانه را به روزرسانی کردیم.
بابایی با بیان اینکه در خراسان رضوی یک میلیون و 723 هزار و 287 خانوار مشمول طرح داریم، عنوان کرد: از این تعداد از 20 اسفند تا پایان 15 فروردین‌ماه یک میلیون و 523 هزار و 802 خانوار خرید کردند و مشارکت 88.42 درصدی اتفاق افتاد.
وی تاکید کرد:در این مدت مردم 3.3 همت خرید انجام دادند که 1.1 همت از یارانه مضاعف پرداخت شده و 2.2 همت خرید نقدی مردم بوده همچنین تعداد تراکنش‌ها 10 میلیون و 75 هزار و 972 مورد بوده و از ابتدای طرح یعنی خردادماه سال گذشته تاکنون 14.8 همت خرید انجام شده است.
بابایی اضافه کرد: در این طرح بیش از 51 میلیون بسته معیشتی داده شد، با این تفاوت که درگیری‌های دوره قبل اتفاق نیفتاد و این درحالی است با مغایرت‌هایی که داشتیم کمتر از نیم درصد در کل کشور بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در یک ماه طرح فجرانه بیش از 590 میلیون فاکتور صادر شد، بنابراین پیش‌بینی ما این است که در مرحله سوم تعداد صدور فاکتورها به یک میلیارد برسد و اینکه طرح فعلاً تا اردیبهشت‌ماه است، بعد از آن مدل اجرای آن متفاوت خواهد بود، اما قطع نخواهد شد.
انتهای پیام/282/