خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دعوت مسئولان مازندران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 15:53
استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در مازندران در پیام مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
غاصب،ملت،جهاني،قدس،رژيم،اسرائيل،جهان،روز،آزاديخواه،پنجه،شريف ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در متن پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران آمده است؛ قدس شریف امروز به میعادگاه همه مسلمانان و حتی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است تا با ستمکاران و مظاهر ظلم و بی‌عدالتی جهان پنجه در پنجه افکنند.
آمریکای جهانخوار و ایادی زبون و بی‌هویت این نظام استکباری خاصه اسرائیل غاصب که چندین دهه با انواع و اقسام برخوردهای غیرانسانی و ددمنشانه؛ ملت مظلوم فلسطین را تحت بدترین ظلم‌ها قرار دادند و این ملت مسلمان را در خانه خود و در بیدادگاه‌های دهشت‌بار خویش به شهادت رسانده‌اند، در ماه‌های اخیر با اقدامی جنایتکارانه و با بهره‌گیری از سلاح‌های کشتار جمعی یکی از خونبارترین صحنه‌های قتل عام انسانی را در غزه به بار آورده است.
این رژیم غاصب و مجعول که تعادل خود را در پی فشارهای مجاهدان جبهه حق و مردم آزادیخواه جهان از دست داده است، اخیرا در اقدامی مغایر با عرف جهانی، دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی را در کشور سوریه هدف قرار داده است و چند تن از عزیزان ما را در این دفتر به شهادت رسانده است که این اقدام از سوی اغلب کشورها محکوم شده و همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان فرموده‌اند: "آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی."
روز جهانی قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادیخواه با ابرقدرت‌ها و در راس آن رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل و صهیونیست های غاصب است.
اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران و محکومیت این ترور بزدلانه، از ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران؛ دیار علویان دعوت می نمائیم تا با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در صفوفی مستحکم و حماسی، بار دیگر، خروش قهرآمیز و دشمن کوب خود بر علیه استکبار جهانی و رژیم اسرائیل غاصب را به عظیم‌ترین شکل به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/