خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آموزش های امدادی� به 4200 نفر مسافر نوروزی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 15:12
معاون آموزش، پرورش و فناوری هلال احمر مازندران، گفت: در نوروز آموزش های ایستگاهی امدادی به 4200 نفر در محل پست های طرح نوروزی 1403 ارائه شد.
آموزشي،آموزش،نوروزي،طرح،مازندران،مسافران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آرش سید صالحی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اجرای طرح آموزشی با هدف آگاهی بخشی، ارتقای تاب‌آوری و خودامدادی اجرا شده و آموزش کمک اولیه، احیای قلبی ریوی، مسمومیت، آمادگی در مخاطرات با شعار "همین الان آموزش ببین و با فراگیری آموزش های امداد، حافظ جان و شادی هم باشیم " به مسافران نوروزی ارائه شد.
وی با بیان اینکه افزایش 64 درصدی خدمات آموزشی هلال‌احمر مازندران در طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشتیم افزود: این طرح با مشارکت 97 نفر از مربیان آموزشی مجرب اجرا می‌‌شود و تا روز 14 فروردین بیش از 900 ساعت خدمات آموزشی به 4253 نفر از فراگیران و مسافرین نوروزی در سراسر مازندران ارائه شد.
معاون آموزش، پرورش و فناوری هلال‌احمر مازندران تصریح کرد: در طرح خدمات بشر دوستانه نوروزی، مربیان آموزشی اعضای تیم سحر را در امر آموزش به مسافران کودک در فضای دوستدار کودک همراهی و پشتیبانی می‌کنند.
انتهای پیام/