خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای آبرسانی در 7 روستا بهشهر

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 15:12
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران، گفت: اجرای طرح آبرسانی در قالب طرح های محرومیت زدایی در دستور کار قرار دارد و 7 روستای بهشهر از مزایای طرح ملی آبرسانی بهره مند شدند.
آبرساني،فاز،اجراي،مخزن،بهشهر،زميني،باب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهزاد برارزاده در جمع خبرنگاران از اجرای طرح‌های مختلف آبرسانی در استان خبر داد و اظهار داشت: با پیشرفت 59 درصدی فاز اول پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان بهشهر ساکنان 11 روستای مجتمع عشرستاق از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه احداث 9 باب مخزن زمینی به حجم 1050 مترمکعب انجام شد، افزود: برای آبرسانی 6 واحد ایستگاه پمپاژ و اجرای 28 کیلومتر خط انتقال مورد اجرا قرار گرفت که با نصب و راه‌اندازی یک دستگاه دیزل کار آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل آبفا مازندران تاکید کرد: تاکنون 9 باب مخزن زمینی به حجم 1060 متر مکعب احداث شده و 20 کیلومتر هم خط انتقال اجرا شد.
برارزاده اعتبار هزینه شده از محل محرومیت زدایی در بهشهر را تا پایان 1401 91 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: با پیگیری جهت تامین اعتبار و تکمیل اجرای فاز اول، در فاز دوم محرومیت‌زدایی نیز 7 روستا در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش‌بینی شد و در ماه‌های آینده عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/