خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 14:12
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس خبر داد.
ميدان،راهپيمايي،شريعتي،محدوديت،خيابان،تردد،منتهي

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، ابراهیم فارسی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای هر چه مطلوب‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس، تمام مسیرهایی که در شهر همدان به راهپیمایی منتهی می‌شود از میدان امام(ره) به خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در انتهای مراسم حسینیه امام(ره) دارای محدودیت ترافیکی است.
وی افزود: تمام معابری که به مسیر برگزاری راهپیمایی منتهی می‌شود از ساعت 8 صبح برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها محدودیت تردد دارند، ضمن اینکه در مورد وسایل نقلیه عمومی اعمال محدودیت از ساعت 9 صبح در خیابان شریعتی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه محدودیت کامل تردد از میدان آرامگاه بوعلی و میدان امامزاده عبدالله به سمت چهارراه خواجه رشید خواهد بود، عنوان کرد: در خیابان میرزاده عشقی، از تقاطع شکریه به سمت میدان شریعتی، آخرین تقاطع خیابان مهدیه منتهی به میدان شریعتی و همچنین تقاطع جوادیه به سمت میدان شریعتی نیز در این روز شاهد محدودیت تردد خواهیم بود.
فارسی گفت: در طول مسیر راهپیمایی، ممنوعیت توقف برای همه خودروها وجود دارد و همچنین موتورسیکلت‌ها به هیچ وجه ترددی در میدان امام و خیابان شریعتی ندارند.
وی افزود: تمام معابر فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی نیز محدودیت تردد دارند و از مردم می خواهیم کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند در زمان برگزاری راهپیمایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مالکان مناطقی که در مسیرهای مذکور قرار دارند در ساعات ذکر شده در طول مسیر راهپیمایی خودروهای خود را متوقف نکنند.
انتهای پیام/