خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گره ترافیکی سه دهه‌ای در مشهد برطرف می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 12:53
رئیس شورای شهرستان مشهد، گفت: با بهره برداری از پروژه تعریض پل دهرود، یکی از گره های ترافیکی چند 10 ساله مشهد باز و مطالبه اهالی جاده سیمان و بلوار رسالت پاسخگویی می شود.
شهر،شوراي،عليزاده،مشهد،پل،تعريض،مردمي،پروژه،نگاه،ميداني،محلات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید ابراهیم علیزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به اولویت‌های مردمی، رویکرد شاخص و نگاه غالب شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره است، اظهار داشت: بر همین اساس، خواست و مطالبه‌ مردمی را در راس سیاست‌گذاری‌ها و ریل‌گذاری‌های شورای شهر برای شهرداری قرار داده‌ایم.
وی افزود: مصداق بارز این رویکرد و نگاه، تعریف و اجرای پروژه‌های زودبازده در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر است که سطح کمی و کیفی خدمات را در دو سال اخیر در این محلات افزایش محسوسی داده و رضایتمندی خوبی را فراهم کرده است.
علیزاده به پروژه تعریض پل دهرود اشاره کرد و افزود: در نشست‌های مردمی و بازدیدهای میدانی سطح شهر، یکی از مطالبات اصلی شهروندان، به ویژه ساکنان محدوده جاده سیمان و بلوار رسالت و شهرک‌های قرقی و مهرگان، اجرای عملیات عمرانی تعریض پل دهرود بود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد تصریح کرد: اهالی روستاهای واقع در این مسیر نیز همیشه از ترافیک سنگین وسایل نقلیه بخاطر عرض کم این پل گلایه داشتند و از آن به عنوان یک گره ترافیکی با سابقه چندده‌ساله یاد می‌کردند که عزمی برای اصلاح آن وجود نداشته است.
علیزاده گفت: سرانجام شورای ششم و مدیریت شهری با نگاه ویژه‌ای که به مناطق کم‌‎برخوردار داشته، قدم در میدان گذاشت و با وجود اینکه این پروژه فراتر از محدوده شهر مشهد واقع شده بود، عملیات تعریض پل دهرود را کلید زد.
نایب رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد افزود: بسیار خرسندیم که این پروژه امروز مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و براساس بازدید میدانی صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی از شهرداری، عید سعید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید.
علیزاده تصریح کرد: برای خود هیچ شانی جز خدمت‌گذاری و خادمی مردم قائل نیستیم و در راه پاسخگویی به مطالبات و نیازهای آنها، از هیچ تلاش و اهتمامی فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/282/