خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غفلت ستاد تسهیل استان اصفهان از ظرفیت اصلاح قوانین

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 21:30
معاون استاندار اصفهان ضمن اشاره به اهمیت ستاد نسهیل و رفع موانع تولید گفت: ستاد تسهیل استان اصفهان از ظرفیت اصلاح قوانین غفلت کرده است.
ستاد،تسهيل،توليد،كاشان،تحقق،مشاركت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمود حقیقت‌سرشت بعد از ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کاشان ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب و بالا در شهرستان کاشان اظهار داشت: این ظرفیت موجب شده است تا حوزه صنعت در این منطقه رشد خوبی داشته باشد.
وی ضمن اشاره به شعار سال 1403 مبنی بر جهش تولید با مشارکت تولید افزود: در استان اصفهان مواردی را داریم که بارها تصمیم گرفته می‌شود اما به دلایلی اجرایی نمی‌شود و از این رو تحقق حدود 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان آمار خوبی است.
معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه تصمیمات ستاد تسهیل نباید در میان‌مدت و یا بلندمدت عارضه‌ای برای صنعت محسوب شود، ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های ستاد تسهیل اصلاح قوانین است که از آن غافل هستیم و بر این اساس امسال جلساتی مخصوص اصلاح قوانین برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ما باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: ما باید مشارکت مردم در حوزه تولید را عملیاتی کنیم و از این رو بخش خصوصی باید در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند لذا باید از بخش خصوصی راهکارهای لازم را احصا و جمع‌آوری کرد.
حقیقت‌سرشت با بیان اینکه ما باید در مجموعه‌های تولیدی بکارگیری تکنولوژی را مد نظر داشته باشیم، تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند نقش بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشد و از این رو باید جلسات و تحقق مصوبات این ستاد جدی گرفته شود.
انتهای پیام/801