خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وحدت شیعه و سنی رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 21:30
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان گفت: وحدت شیعه و سنی رمز موفقیت مسلمین و نابودی رژیم صهیونیستی است و سران و رهبران کشورهای اسلامی دست از دوگانگی بردارند.
اسلامي،مسلمين،غزه،قدس،شيعه،صهيونيستي،وحدت،رژيم،دست،ديلم،جعلي

به گزارش خبرگزار تسنیم از گرگان، حجت الاسلام نورعلی دیلم عصر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات و اقدام ضد بشری رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در غزه و فلسطین اظهارداشت: وحدت شیعه و سنی رمز موفقیت مسلمین و نابودی رژیم صهیونیستی است و باید همه اقشار جامعه خصوصا علما، اندیشمندان، جوانان، بانوان و همه و همه پای کار بیایند و با مشت های گره کرده ضدیت خود را نشان داده و حمایت همه جانبه خود را با مردم بی پناه و مظلوم غزه اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه، روز قدس امسال حال هوای دیگری دارد، افزود: همه عالم و تمام بشریت و افرادی که به اصول قرآنی و اسلامی اعتقاد دارند با این جنایات و ظلم هایی که رژیم کودک‌کش، غاصب و جعلی صهیونیستی علیه مردم بیگناه و مظلوم غزه و فلسطین مرتکب می شوند باید روز قدس ویژه ای رقم بزنند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: مجامع بین‌المللی هم باید پای کار بیایند و آن تفسیری که رهبر معظم انقلاب از حقوق بشر می فرمایند، نه آن حقوق بشر آمریکایی، را بیایند و به جهانیان نشان بدهند.
دیلم گفت: از طرف دیگر انتظار داریم سران و رهبران کشورهای اسلامی نیز دست از دوگانگی بردارند و آن پشت صحنه هایی که گهگاه اخبارش در جهان به گوش می رسد، باعث ذلت مسلمین می شود.
وی با تاکید براینکه، رمز موفقیت مسلمین، وحدت شیعه و سنی است، اظهار کرد: از یک طرف حزب الله شیعه، از طرف دیگر حماس اهل سنت، از آن سو حشد الشعبی عراق و همچنین نیروی قدس سپاه ایران اسلامی و همه کشورهای مسلمان باید دست به دست هم بدهند تا اینکه نوید رهبر معظم انقلاب که تمدن نوین اسلامی است را با وحدت مسلمین و ریشه کن شدن غده سرطانی اسرائیل محقق شود.
انتهای پیام/581/.