خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جنگ تموز پروژه اسرائیل بزرگ را از بین برد و طوفان‌الاقصی این رژیم را به لبه پرتگاه کشاند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 19:41
دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که جنگ تموز ۲۰۰۶ پروژه خاورمیانه جدید و به همراه آن پروژه «اسرائیل بزرگ» را از بین برد و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه قرار داد.
نصرالله،دشمن،سيد،حسن،طوفان،دبيركل،لبنان

سید حسن نصرالله:
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در اظهاراتی تأکید کرد که آنچه در فلسطین، منطقه و جهان می گذرد طوفان آزادگان است و امیدواریم با گذشت زمان رشد کرده، افزایش یابد و قوی تر شود.
سید حسن نصرالله افزود: دشمن به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست کشورهای جهان پایبند نیست و به افکار و قوانین بین المللی اهمیت نمی دهد.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: عده ای فقط بر حجم فداکاری ها تمرکز می کنند و با هدف خدمت به دشمن، حجم دستاوردهای مقاومت را نادیده می گیرند.
وی ادامه داد: جنگ تموز ۲۰۰۶ پروژه خاورمیانه جدید و به همراه آن پروژه «اسرائیل بزرگ» را از بین برد و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه و سقوط و انقراض نهایی قرار دادو نشانه های این امر به مرور زمان نمایان می شود.
سیدحسن نصرالله در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا از این نبرد پیروز و ثابت قدم بیرون بیاییم و بر دشمن و هرکسی را که از او حمایت می کنید، به شکست بکشانیم.