خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع 37 هزار پرس غذای گرم بین نیارمندان چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 19:30
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از طبخ و توزیع بیش از 37 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان استان خبر داد.
استان،توزيع،اطعام،پويش،نيازمندان،مهدوي

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: 37 هزار و 448 پُرس غذای گرم در قالب پویش اطعام مهدوی میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این تعداد غذا با هزینه بیش از 4 میلیارد تومان در 77 آشپزخانه اطعام مهدوی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از 8 هزار سبد معیشتی با هزینه بیش از 4 میلیارد تومان با مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردمی تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع نزدیک به 20 هزار افطاری ساده با هزینه بیش از 700 میلیون تومان اضافه کرد: پویش اطعام مهدوی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
محمدی در ادامه با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* و یا با شماره کارت بانکی 6037997950030412 نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.
وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
انتهای پیام/ 7540/.